הערב של דאגלס – אליפות ארה"ב, היום הראשון

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

גבי דאגלס, שעברה לגור לבד אצל משפחה אומנת כדי להתאמן עם צ'או, המאמן של שון ג'ונסון, הוכיחה אתמול באליפות ארה"ב שהיא עשוייה להיות מתמודדת חזקה בקרב-רב באולימפיאדה, לאחר שסיימה את התחרות הראשונה באליפות (מתוך שתיים) עם ציון זהה לזה של אלופת העולם הנוכחית ג'ורדין וויבר. שתי הבנות השיגו ציון כולל של 60.650 והשאלה הגדולה היא מה יהיה איתן מחר, בסיום התחרות ולאחר סבב נוסף על כל המכשירים.

מיד אחריהן ועם ציון של 60.200 סיימה אלי רייזמן, בת טיפוחו של מיכאי ברסטיאן שמאמן גם את אלישיה סקרמון. רביעית סיימה קיילה רוס ואחריה אליזבת פרייס.

במכשירים הבודדים שלטה בקפיצות מקיילה מרוני, אלופת העולם במכשיר זה עם ציון של 15.925, דבר שמכניס אותה באופן כמעט וודאי לנבחרת האולימפית כמומחית במכשיר:

אחריה סיימה אלישיה סקרמון, שמקווה להשיג מקום בנבחרת האולימפית בפעם השנייה ברציפות, למרות שהסיכויים דיי קלושים בשבילה. שלישית בקפיצות סיימה ברנדי ג'יי מקולורדו.

במקבילים הציפייה הגדולה מנסטיה ליוקין הסתיימה באכזבה ענקית לאחר שהאלופה האולימפית ומומחית המקבילים עשתה תרגיל רע ונחיתה מביישת. היא זכתה לציון של 13.05. בקורה היא הציגה תרגיל טוב שהעניק לה ציון של 15.1:

מי שכן הצליחו במקבילים היו קיילה רוס שעברה את גבי דאגלס ב-0.050 נקודות כשאחריהן סיימה רבקה ברוס שמנסה לחזור מפציעה ולתפוס מקום באולימפיאדה מה שכרגע נראה חסר סיכוי.

בקורה היתה זאת שרה פינגן המקומית מסנט לואיס שעשתה תרגיל טוב של 15.350 נקודות – למרות שבמונחים של שיפוט אמריקאי מדובר בציון נמוך יחסית למקום ראשון. אחריה סיימו בתיקו סקרמון ורייזמן ובמקום הרביעי שוב תיקו – הפעם של קיילה רוס ונסטיה ליוקין.

בקרקע היתה זאת רייזמן שביצעה את התרגיל הטוב ביותר עם ציון של 15.450:

למקום השני הגיעה וויבר ואחריה דאגלס:

 

מחר כאמור תסתיים התחרות עם יום נוסף של קרב-רב כשאחריו יוכרזו המנצחות. התמונה יכולה להשתנות לגמרי, וכפי שלמדנו מתחרויות בקונספט הזה שהתקיימו בעבר – כלום עוד לא סגור.

סרטונים נוספים ניתן למצוא כאן.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: