הנה הן חוזרות… האמריקאיות! יו אס קלאסיק 2013

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

תחרות ה-US Classic, או בשמה הנוכחי Secret US Classic, "מנבאת" כבר שנים רבות את הכוכבות של עולם ההתעמלות האמריקאי – כמו למשל זכייתה של נסטיה ליוקין באליפות של 2005, של דומיניק דאוז ב-1993 ושל אלי רייזמן שנתיים ברצף ב-2011 ו-2012.

-Secret U.S. Classic - Junior Competition-‏ - YouTube

למרות ששנת התחרויות לאחר האולימפיאדה בדרך כלל מביאה התעמלות ברמה נמוכה ממה שרגילים אליה וה"כוכבות" עשויות להשתנות בשלוש השנים הבאות – עדיין אפשר לצפות שחלק מהמתעמלות שמגיעות לטופ בתחרות זו יהיו גם אלה שיובילו את הענף בשנים הבאות ואולי אף במשחקי ריו 2016. מה גם שזו התחרות הקודמת לאליפות ארה"ב ואפשר לקבל כאן מושג לגבי מה אפשר לצפות מהמתעמלות לקראת האליפות החשובה ביותר ביבשת שלהן.

התחרות השנה התקיימה ב-27.7 במתכונת של ג'וניור וסניור. יש מספר קאמבקים מעניינים – אחד שייך לקיילה רוס, האלופה האולימפית מלונדון, שחזרה לאימונים קבועים והוכיחה שהיא מתמודדת ראויה לתואר אלופת ארה"ב לאחר שזכתה במקום הראשון בקרב-רב שלשום – עם ניקוד כולל של 58.650. אחריה זכתה במקום השני פייטון ארנסט מטקסס ולמקום השלישי הגיעה ברינה דוול ממועדון ההתעמלות הוותיק GAGE.

הקאמבק השני הוא של אחת הקופצות החזקות בעולם – מקיילה מרוני, שלאחר הנפילה המפתיעה שלה בגמר על המכשיר בלונדון, הראתה שלשום שהיא חוזרת לכושר לאחר שהשיגה בתחרות את הציון הגבוה ביותר בקפיצות – 15.6. על הקורה והמקבילים היא לא התחרתה ובקרקע קיבלה 14.350 בלבד – ציון ששם אותה במקום השלישי על מכשיר זה בתחרות.

דבר בולט במיוחד בתחרות היה מספר המתעמלות הרב מהמועדונים בטקסס – Texas Dreams הביא 6 מתעמלות בדרגות סניור וג'וניור ומועדון WOGA שגידל את האלופות האולימפיות של 2004 ו-2008, קרלי פטרסון ונסטיה ליוקין בהתאמה, הביא לתחרות זו גם 6 מתעמלות בשתי הדרגות.

לתוצאות הסניור המלאות – לחצו כאן

אצל הג'וניוריות ניצחה את התחרות ביילי קיי מטקסס, אחריה במקום השני אמליה הנדלי מסינסנטי ובמקום השלישי ורוניקה הלטס, גם היא מטקסס.

לתוצאות המלאות של דרגת הג'וניור לחצו כאן.

סרטונים

התחרות המלאה – ג'וניור:

התחרות המלאה – סניור:

 

ביילי קיי (מקום 1 קרב-רב ג'וניור), בתרגיל הקרקע:

 

ורוניקה הלטס (מקום שלישי קרב-רב ג'וניור), בתרגיל הקרקע:

 

קיילה רוס (מקום ראשון קרב-רב סניור), בתרגיל הקרקע:

 

קיילה רוס, קורה:

 

קיילה רוס, קפיצות:

קיילה רוס, מקבילים:

 

מקיילה מרוני, קרקע:

 

מקיילה מרוני, קפיצות:

 

פייטון ארנסט (מקום שני קרב-רב, סניור), בתרגיל קורה:

 

פייטון ארנסט, קרקע:

 

ברינה דוול (מקום שלישי קרב-רב, סניור), בקפיצות:

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: