האלופה חוזרת לעניינים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

בימים אלה מתקיימת בארצות הברית תחרות גדולה ומסורתית בשם American Classic, או בשמה המחודש (והפרסומי) Cover Girl Classic. תחרות זו היא האופציה האחרונה של המתעמלות להעפיל לאליפות ארה"ב שתתקיים בחודש הבא בדאלאס, טקסס.

כדי להבטיח את השתתפותה באליפות וכדי "להתחמם" לקראת האירועים הבאים, נסטיה ליוקין, האלופה האולימפית, התחרתה אתמול על מכשיר הקורה בלבד וביצעה תרגיל שבמונחים שלה נחשב ל"קל". למרות הנחיתה הדלה מאוד (סלטה לאחור בגוף ישר) והאלמנטים שהורידה מהתרגיל שלה מבייג'ין, היא סיימה שנייה במכשיר זה עם ציון של 14.5.

נסטיה ליוקין, קורה:

את המקום הראשון על הקורה תפסה איבנה הונג, גם היא מתעמלת בווגה, המועדון בו נסטיה מתעמלת. איבנה עברה השנה להתעמל שם כדי לנסות להתקדם יותר, לאחר שלא הצליחה להיכנס לנבחרת האולימפית בבייג'ין ונאלצה להיות מחליפה בלבד. בנוסף לתרגיל הקורה המוצלח, איבנה זכתה במקום השני הכללי בתחרות.

איבנה הונג, קורה:

 

איבנה הונג, קרקע:

 

מתעמלת אולימפית נוספת שנכחה בתחרות היתה סמנטה פשק, שהתחרתה על מכשיר הקורה והקפיצות. בקפיצות סמנטה הגיעה למקום השני והמכובד, אולם על הקורה היא פחות הצליחה וסיימה תשיעית בלבד.

שתי מתעמלות מוכרות נוספות שהתחרו הן יאנה ביגר, סגנית אלופת העולם בשנת 2006 ורבקה ברוס שחזרה מפציעה שגרמה לה לא להתחרות שנה שלמה.

ערוץ הספורט האמריקאי יוניברסל ספורט מאפשר לראות בשידור חי אונליין מספר תחרויות. כך למשל, ב-13 באוגוסט ניתן יהיה לראות את אליפות ארה"ב (שימו לב שהשידור מתחיל בשעה 9 בערב שעון ארה"ב, שזה משהו כמו 4 לפנות בוקר בישראל). לצפייה בקטעי וידאו שונים, בתוצאות של התחרות הנוכחית ובשידור העתידי של אליפות ארה"ב, לחץ כאן

לתמונות מהתחרות – לחץ כאן

נחמד לראות שלוש מתעמלות ותיקות שממשיכות להתחרות בענף. בשנים האחרונות מתעמלות אמריקאיות שהשתתפו באולימפיאדה נטו לפרוש מיד לאחר מכן, אולם נראה כי רוב הבנות מבייג'ין ממשיכות להתעמל. מלבד שון ג'ונסון שבינתיים נהנית מהפרסום שבא בעקבות הזכיה שלה ברוקדים עם כוכבים ואלישיה סקרמון שפרשה, שאר הבנות ממשיכות בקריירה הספורטיבית שלהן.

נסטיה נוהגת לעדכן באופן קבוע את הקוראים בטוויטר שלה לגבי פעילויותיה במשך השבוע ונראה שלמרות הלו"ז התקשורתי הצפוף היא מוצאת זמן להתעמל כמעט כל יום. היא וסמנטה הכריזו בסטאטוס שלהן שהן שמחות ומתרגשות לחזור להתחרות.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: