אליפות העולם – תוצאות מוקדמות הנשים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

עוד יום ארוך ומתיש עבר על המתעמלים, השופטים ובעיקר על הקהל, במוקדמות אליפות העולם בהתעמלות מכשירים. מספר המתחרות הרב גרם לכך שהתחרות נמשכה כמעט כל היום. בין המתעמלת הראשונה שפתחה את המוקדמות (הדס קורן בקפיצות, 10:00 בבוקר) ועד למתעמלת האחרונה בהחלט (רוני רבינוביץ' בקרקע, 10:00 בערב) עברו 12 שעות מתוחות במיוחד שבסופן נקבעה סופית רשימת המעפילות לגמרים.

הישראליות שלנו, שלוש במספר, הציגו תרגילים יפים ונקיים בחלק מהמכשירים, אמנם אף אחד מהציונים לא היה גבוה מספיק כדי להעפיל לגמר. הנה תוצאות המתעמלות הישראליות:

שם

קפיצות

מקום

מקבילים

מקום

קורה

מקום

קרקע

מקום

כללי

ולריה מקסיוטה

13.850

21

12.950

42

10.375

98

12.375

62

49.550

הדס קורן

12.025

76

9.375

99

12.650

55

10.575

98

44.625

רוני רבינוביץ'

12.825

101

12.675

48

12.575

56

12.925

39

50.2

מי שהצליחה לעמוד בציפיות היתה רבקה ברוס האמריקאית, שנחשבת לאחת הפייבוריטיות וסיימה את המוקדמות במקום הראשון. המבחן הגדול שלה יהיה בגמר הקרב-רב. בנוסף, היא עלתה גם לגמר המקבילים והקרקע. בריג'ט סלואן, אלופת ארה"ב הנוכחית, הצליחה קצת פחות ודורגה רק במקום החמישי בקרב-רב, אבל עדיין הצליחה להעפיל לשני גמרים על מכשירים בודדים בקפיצות ובמקבילים. אמריקאית נוספת, איבנה הונג, לא התחרתה על מקום בקרב-רב אלא ניסתה לעלות לגמר בקורה ואכן עשתה זאת.

במקום השני בקרב-רב התברגה בהפתעה אנה פורגרס הרומניה ואחריה לורן מיטשל האוסטרלית, גם היא לא היתה בין המתעמלות שצפויות היו להגיע לדירוג גבוה. היא גם עלתה לשני גמרים – בקורה ובקרקע.

הבריטים התאכזבו מאוד כאשר המתעמלת הותיקה בת' טווידל, אלופת העולם הנוכחית במקבילים, נפלה מהבד ונאלצה לסיים במקום ה-17 בלבד במכשיר זה. למרות זאת, התחרות שלה עדיין לא נגמרה – היא תתחרה בגמר הקרקע. בריטית מבטיחה נוספת, רבקה דאוני, הצליחה להגיע למקום ה-20 הכללי ולעלות לגמר הקרב-רב.

ומה הסיניות עשו? יאנג יילין, המתעמלת האולימפית, סיימה במקום השמיני בקרב-רב במוקדמות ועלתה לגמר וכן לגמר הקורה. מתעמלת סינית נוספת ופחות מוכרת, דנג לינלין, סיימה במקום הרביעי הכללי ועלתה גם לגמר על הקורה והקרקע. הא קסין, הסינית שניצחה את נסטיה ליוקין בבייג'ין בגמר המקבילים, למרות התוצאה הזהה שלהן, סיימה ראשונה במקבילים.

הפייבוריטית הרוסיה, קסניה סמנובה, עלתה לגמר הקרב-רב לאחר שסיימה במקום העשירי הכללי אבל לא הצליחה לעלות לגמר על מכשיר בודד.

לסיכום, המנצחות הגדולות של המוקדמות הן האמריקאיות עם שבע הופעות בגמרים, הסיניות עם שש הופעות, הרומניות עם חמש הופעות והרוסיות גם הן עם חמש הופעות. אסור לשכוח שבגמר התוצאות מתאפסות והתחרות מתחילה מחדש!!!

שידורי הקרב רב וגמר המכשירים הבודדים יועברו בשידור חי באינטרנט באתר יוניברסל ספורט.

לצפייה בתוצאות המלאות של התחרות – לחצו כאן.

לצפייה בדירוג העולות לגמרים – לחצו כאן.

לצפייה בתמונות מהתחרות – לחצו כאן.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

0 מחשבות על “אליפות העולם – תוצאות מוקדמות הנשים”

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: