אימוני מוצ"ש – חודש פברואר

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

לכל אלה שפיספסו את אימוני המוצ"ש של חודש פברואר, או לא נרשמו לשרות, הנה כל אימוני המוצ"ש שנשלחו לאימייל במשך חודש פברואר 2010.

מתעמלות מועדון ה-Eagle's Wings בעיר אלן שבטקסס, מכניסות אותנו ליום אימון שגרתי בו הן מבצעות שיעור בלט ועבודה על קורות. המאמנת מסבירה על העבודה שלה עם הבנות ומעניין לראות את התרגילים הקבועים שהן מבצעות. חלק מהתרגילים שנעשים על הבר מוכרים וחלק מהרוטינות יכולות לתת לכם רעיונות חדשים ומרעננים. שימו לב לתנועות הידיים המעניינות שמלוות את עבודת הרגליים. אחרי הבלט הבנות עוברות לעבוד על הקורה, כל אחת באופן אינדיבידואלי על התרגיל שלה ובסוף גם עובדות על נחיתות.

 

 

איך מודדים אורך גומיה כך שתתאים לגודל המתעמלת. המאמנת תמי ביגס מסבירה כיצד ניתן למדוד גומיית כושר חדשה כך שתתאים למתעמלת באופן אישי לתרגילים שונים כמו רגל-רגל לאחור. לוקחים גומיית כושר וקושרים אותה לקרסול אחד. שימו לב – על הקשר להיות מאחור. המתעמלת עולה לעמידת ידיים, מבצעת שפגאט ומותחים את הגומייה מרגל אחת לשנייה. מחזיקים את הגומייה במקום אליו הגיעה הרגל השנייה וכשהמתעמלת יורדת מעמידת הידיים, קושרים את הגומייה על הרגל השנייה. מוודאים שאכן הקשר במקום הנכון על-ידי עמידת ידיים נוספת ובדיקה שאכן הגומי מתוח ועדיין יש למתעמלת אפשרות למתוח עוד את הרגל. גוזרים את הגומייה הנותרת וכעת יש לנונ גומייה באורך המתאים למתעמלת.

 

איפה שמים את הידיים בפליק פלאק על הקורה? המאמנת קלי מיזוגוצ'י מסבירה כיצד כדאי להניח את הידיים בזמן הביצוע, כדי למנוע נפילות. היא מראה אילו שיטות קיימות ומסבירה מדוע מצבים מסויימים אינם תמיד לטובת המתעמלת. בהמשך הסרט היא מדגימה איך מלמדים את המתעמלת להגיע למצב הידיים הנכון.

 

לפני הכל, ניתור קידם! לפני שאנחנו ממקצעים את הגלגלונים, הערביות, הפליק פלאקים וקפיצות הידיים, צריך לדעת לנתר בצורה נכונה לפני האלמנט. אחרת, התרגיל לא שווה כלום. בוידאו הבא מראה ג'ו לנגלי מהי שגיאה נפוצה בקרב מתעמלים, שעושים במקום ניתור קידם שסה, דבר שגורם לעצירה במהירות שצברנו בריצה ובעקבות כך גם ביצוע לא טוב של האלמנט. בהדגמה שמוצגת בוידאו רואים את המתעמלת מבצעת גלגלון ברגל שמאל. כאשר היא עושה את השגיאה ומבצעת שסה, היא דורכת על רגל שמאל, מנתרת למעלה וחוזרת לקרקע עם רגל ימין ומתחילה את הגלגלון בשמאל. הביצוע הנכון אמור להיות ניתור חזק מרגל ימין וירידה על רגל ימין כדי להתחיל את האלמנט בשמאל. וידאו חשוב ויעיל ביותר!

 

חברי אימון מוצ"ש מקבלים אליהם למייל בכל מוצאי שבת אימון וידאו שפורסם ברחבי הרשת. השרות ניתן חינם לגולשי ג'ימאניה וניתן להירשם אליו בכל עת. על מנת לקבל את אימוני המוצ"ש אליכם למייל בכל שבוע ובמקום לחכות עד שיעלו לאתר כל האימונים שנשלחו מדי חודש, יש למלא את הפרטים הבאים:

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: