איך מתנהלת תחרות בינלאומית | התעמלות מכשירים לצופה המתחיל

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

לפני כשנתיים פירסמנו כאן איור המתאר כיצד מתנהלת תחרות בינלאומית כמו אליפות עולם. מאז עולם ההתעמלות עבר מעט שינויים, כמו מספר המתעמלים בכל נבחרת ומספר וציונים הנחשבים בתחרות.

במיוחד לכבוד אליפות העולם הקרבה ומגיעה (סוף החודש) עיצבנו בשביל הצופים המתחילים (וגם המתקדמים) שבינינו אינפוגרפיק המתאר את התנהלות התחרות. שימו לב שבתחרות השנה, כמו בכל אליפות עולם שמתקיימת שנה אחרי משחקים אולימפיים, תחרות מספר 2 (אליפות קבוצתית) אינה מתקיימת – כלומר, למרות שכל מדינה אמורה להביא לאליפות 5 מתחרים (אם המדינה רוצה להשתתף בתחרות הקבוצתית), השנה רוב המדינות הגדולות יביאו רק ארביעה מתחרים.

אתם מוזמנים להוריד את התרשים למחשב וכמובן לשתף עם חברים, אפילו אם הם לא מעולם ההתעמלות – כדי שאם, במקרה, הם יפתחו את ערוץ יורוספורט ויראו קצת התעמלות – לפחות הם יבינו מה הם רואים 🙂

אליפות העולם בהתעמלות מכשירים

(להורדה כקובץ PDF לחצו כאן)

והנה ההסבר:

תחרות ראשונה: מוקדמות כל מדינה שולחת 5 מתחרים. על כל מכשיר מתחרים 4 מתעמלים/מתעמלות. 3 הציונים הגבוהים נחשבים בציון הסופי של הנבחרת.

תחרות שניה: גמר קבוצתי מתחרות בגמר 8 הנבחרות שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר במוקדמות. לכל נבחרת יש 5 מתחרים. היא בוחרת 3 שיתחרו על כל מכשיר (לא בהכרח אותם 3 מתעמלים על כל מכשיר). כל 3 התוצאות נחשבות בציון הסופי של הנבחרת.

תחרות שלישית: גמר הקרב-רב מתחרים 24 המתעמלים/מתעמלות שקיבלו ציון מצטבר הכי גבוה על כל המכשירים במוקדמות. אסור שיתחרו יותר מ-2 מכל מדינה!

תחרות רביעית: גמר מכשירים בודדים מתחרים 8 מתעמלים/מתעמלות שקיבלו את הציון הכי גבוה על כל מכשיר במוקדמות. אסור שיתחרו יותר מ-2 מכל מדינה על כל מכשיר!

 

והנה לוח הזמנים של אליפות העולם הקרובה , שתיערך בבלגיה בסוף החודש.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: