לונדון כן חיכתה להן

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

כששואלים תלמידים מה הם עשו בחופש הגדול, אם התמזל מזלם הם נסעו לחופשה משפחתית בחו"ל.

אם תשאלו את קשת שפיגלשטיין וליה פירסט, מתעמלות קבוצת הליגה של רמת השרון, הן גם יגידו שהיו בחו"ל, אבל ממש לא בשביל לנפוש עם המשפחה (למרות שלקשת זאת היתה גם סוג של חופשה משפחתית מאחר ואחותה הקטנה עדי נסעה איתה).

בחודש אוגוסט נסעו 12 בנות מהקבוצה, ביחד עם המאמנת מורן למחנה אימונים באנגליה. בנוסף לרמת השרון היו במחנה גם בנות מקבוצות משגב ויקנעם.

width="423"
כל בנות המחנה בראשמור, אנגליה, על רקע אולם ההתעמלות

במשך כשבוע בילו המתעמלות הישראליות ב "אקדמיית ההתעמלות של ראשמור" שבהמפשייר, או איך שקוראים למקום באנגלית – Rushmoor Gymnastics Academy.

הבנות אמנם הגיעו עייפות ורדומות מאוד מהטיסה, אבל ברגע שנכנסו למקום, כולן התעוררו למראה אולם ההתעמלות ושכחו לרגע שהיתה זו שעת לילה מאוחרת…

/
גם אם היו 10 אימונים ביום, אי אפשר בלי תחרות עמידת ידיים!

ביום למחרת, הגיעו גם בנות בריטיות למקום והאימונים החלו. זה התחיל בכך שחילקו את כולן לקבוצות לפי רמות ויום אימונים כלל מלבד ארבעת המכשירים גם שיעורי בלט וקפיצות על הטרמפוליה. בסך הכל היו בכל יום שני אימונים, כאשר בכל אחד עובדים על שלושה מכשירים.

אז נכון, זו לא בדיוק חופשה של בטן-גב בתורכיה, אלא ימים שלמים של אימוני התעמלות, אבל לא נראה שקשת וליה סבלו יותר מדי…. "בין האימונים היה לנו זמן פנוי לעשות מה שברצוננו כמו לדבר עם האנגליות, להשתולל על המכשירים או להשתכשך בבריכה בחצר האחורית שדרך אגב הייתה ממש פארק מים", הן אומרות.

/
החצר באקדמיית ההתעמלות של ראשמור

כמובן שמחנה בחו"ל זו גם הזדמנות נהדרת להכיר אנשים חדשים. "מאוד התקדמנו והכרנו המון בנות חדשות וחברות מאנגליה שאנחנו עכשיו בקשר איתן", אומרות ליה וקשת. "ביום החמישי במחנה הייתה תחרות כשרונות צעירים גדולה בערב ושלוש ה"צ'יוואות" שלנו מרמת השרון זכו יחד במקום הראשון עם קבוצת הראשמור רימקס מאנגליה", הן מוסיפות.

/
אי אפשר בלי לצאת לסיבוב בלונדון!

לקראת סיום המחנה, כשסיימו להתאמן ונפרדו יפה מחברותיהן האנגליות, נסעו בנות הקבוצה לטיול בלונדון ולא וויתרו על הופעת ברודווי- הן ראו את המחזמר "גריז". ומה עושים ביום האחרון? כמובן…מטיילים קצת, ומבזבזים…הרבה!

"היה ממש כיף, אנחנו ממש נתגעגע, מאוד נהננו!" מסכמות הבנות.

איזה כייף לדעת שגם במסלול הליגה יש הזדמנויות למתעמלות לצאת למחנות אימונים בחו"ל, דבר ששמור בדרך כלל למתעמלות ברמות הגבוהות ביותר…!

*תמונות באדיבות קשת שפיגלשטיין*

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: