אחרי הפרישה: ספר חדש לשון ג'ונסון

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

האלופה האולימפית על מכשיר הקורה מבייג'ין 2008, שרק לפני כמה ימים הכריזה על פרישה מהתעמלות תחרותית, הוציאה היום ספר שכתבה, בשם Winning Balance.


בספר, ג'ונסון כותבת על חייה כמתעמלת מהטובות בעולם, על החלום שלא הוגשם להיות אלופה אולימפית בקרב-רב, על התהליך המייגע בבחירת הנבחרת האמריקאית, על הפציעה שלה שגרמה לה לחשוב שוב על הדברים החשובים בחייה וגם על האספקט הדתי ואמונתה באלוהים. עוד כותבת שון על היחסים עם הוריה ובין היתר גם על איך למדה ללכת על עקבים.

אחד הפרקים מהספר פורסם היום לקהל, ובו היא מספרת על הרגע ששינה את חייה ובו הכריזו על הנבחרת האולימפית לבייג'ין.

שון מתארת את הלחץ ביום ההכרזה, איך שהגיעו פתאום לחווה המרוחקת והשקטה בטקסס, בה בילו מתעמלות ארה"ב הרבה באותה שנה, המון אנשי מדיה ועיתונאים כדי לדווח על הבחירה. הרופאים היו בלחץ מאחר והבנות עבדו עד גבול היכולת שלהן ובכלל, הרגיש לה כאילו אין חמצן במקום.

ג'ונסון כותבת בפירוט על ימי תחרות המבחן ואיך שמרי לו רטון, האלופה האולימפית הראשונה של ארה"ב שזכתה בקרב-רב ב-84, נכחה באולם ביום השני של התחרות והזכירה לכולן איך העתיד של המתעמלות הנוכחיות עשוי להיראות יום אחד.

"את הולכת, את הולכת, את הולכת, את הולכת, את הולכת, את הולכת". ככה מרתה הודיעה לבנות בדלתיים סגורות על הבחירה של שש בנות הנבחרת שייצאו לבייג'ין, ושון היתה בתוכן.

את המשך הספר (באנגלית), תוכלו לקרוא אם תחליטו להזמין אותו מאמאזון במחיר של 12$, שביחד עם משלוח לארץ (כ-11$) לא אמור לעלות מעל 100 שקלים. אפשר להזמין ישירות מכאן:

לאתר הרשמי של הספר לחצו כאן

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: