גביע ישראל 2015 – התעמלות מכשירים בנים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

זה הזמן לבקש "שחרור" מהעזרה בהכנות לחג, כי יום לפני ערב ראש השנה, ב-12.9, תתקיים בהדר יוסף תחרות התעמלות בהשתתפות המתעמלים הישראליים הבכירים ביותר וגם כמה אורחים מעניינים מחו"ל!

ביום שבת ה-12.9 בשעה 18:00 ייפתח גביע ישראל 2015 שיהווה תחרות הכנה ומבחן לקראת אליפות העולם בגלזגו בסוף אוקטובר, אליפות שמהווה קריטריון אולימפי למשחקי ריו 2016. למתעמלים הישראליים מדובר במבחן אשר יקבע מי יהיו שלושת המתעמלים אשר ייצגו אותנו בגלזגו, שכן  רק 3 יכולים להשתתף.

המתעמל המעוטר והמסקרן ביותר שיגיע להתחרות בארץ הוא מריאן דרגולסקו מרומניה, בעל אין ספור מדליות אולימפיות ,אליפויות עולם ואירופה. דרגולסקו פרש לפני שנתיים וכעת מנסה לעשות קאמבק לקראת ריו ועל כן תחרות זו היא מבחן חשוב עבורו שיקבע האם יכלל בנבחרת הרומנית בגלזגו.

דרגולסקו מתחזק ערוץ יוטיוב פעיל ובו הוא מעדכן מדי פעם בהתקדמות שלו באימונים. לפני חודשיים למשל פירסם את הקפיצה עליה הוא עובד עכשיו, טריפל סלטו עם בורג, קפיצה לה הוא קורא "דרגולסקו 2":

כאן אפשר גם לראות את האימונים שלו על המתח ובקרקע:

הפעם האחרונה בה ראינו את דרגולסקו בן ה-34 זוכה בתחרות בינלאומית גדולה היתה ב-2009 כאשר סיים ראשון בקפיצות ובקרקע באליפות העולם בלונדון, תחרות בה שטילוב עלה איתו ביחד לפודיום כשסיים שלישי בקרקע אחרי זו קאי הסיני.

מתעמל נוסף שיגיע להתחרות בארץ הוא אולג סטפקו מאזרבייז'אן, שינסה להוכיח שלא בכדי היה בולט בהישגים במשחקי אירופה בבאקו ביוני האחרון. סטפקו, מתעמל צעיר יחסית בזירה הבינלאומית (21), נולד והתאמן באוקראינה עד שנת 2014 ואז עבר להתאמן כחלק מהנבחרת האוזבקית איתה זכה בבאקו במקום השלישי הקבוצתי. עוד מהישגיו במשחקים האירופיים – זהב על המקבילים, כסף בקרב-רב ובסוס הסמוכות וארד בקפיצות.

סטפקו השתתף גם באולימפיאדת לונדון כחבר נבחרת אוקראינה ביחד עם איגור רדיביליוב ואולג ורנאייב שהיו כאן ביוני האחרון והשתתפו באליפות ישראל הפתוחה בירושלים. באליפות אירופה של 2013 סיים סטפקו במקום השלישי במקבילים.

הנה הוא בתרגיל הזוכה במקבילים מבאקו:

וכאן סטפקו בגמר הקפיצות בבאקו:

https://www.youtube.com/watch?v=OME3jabg29A

פיליפ אודה מקרואטיה, מתעמל וותיק ומדליסט במשחקים האולימפיים בסוס הסמוכות (בייג'ין, מקום שני), יגיע גם הוא להתחרות בארץ וינסה להגיע רחוק גם בקרב רב כמו אלכס שטילוב שלנו שההגעה למשחקים האולימפיים דרך הקרב-רב הינה בעלת סיכוי גדול.

אלו הם המתעמלים הבולטים שיגיעו להדר יוסף מחו"ל וזאת הזדמנות מצויינת לראות מקרוב את המתעמלים שלנו לצד מתעמלים בינלאומיים, אנחנו מצפים לתחרות מעניינת ומרהיבה!

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: